Administratief / secretariaatsmedewerker
Wij zoeken een Jongleur
… oftewel iemand die moeiteloos alle ballen in de lucht houdt
Ben jij een enthousiaste en professionele duizendpoot die energie krijgt van organiseren, plannen en regelen. Vind je het leuk om de spin in het web te zijn binnen een dynamische organisatie die écht verschil maakt? Dan zoeken wij jou, onze nieuwe medewerker secretariaat / administratief medewerker (28-32 uur per week).
Wat ga je doen?
Als secretariaatsmedewerker ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je regelt zo’n beetje alles. Van het afhandelen van diverse mailboxen en telefoontjes tot agendabeheer, het organiseren van trainingen, plannen van overleggen, het invoeren van activiteiten op de website/sociaal media en allerlei andere administratieve en facilitaire zaken.
Naast je werkzaamheden op ons centraal bureau werk je ook voor twee van onze wijkcentra om ook daar je regeltalent in te zetten. Je stelt bijvoorbeeld vrijwilligerscontracten op, houdt de mail bij, stuurt tevredenheidspeilingen uit, verstuurt facturen en doet bestellingen.
Wat breng jij mee?
- Een afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
- Je communiceert helder, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent handig in Office 365 (Outlook, Word en Excel)/Sharepoint en hebt affiniteit met AI (oa co-pilot/chat gpt)
- Een servicegerichte, flexibele houding en een praktische oplossingsgerichte mindset
- Je bent stressbestendig en weet ook in drukke periodes het overzicht te behouden.
Wat bieden wij je?
* Een afwisselende functie waarin geen dag hetzelfde is
* Een prettige informele werkomgeving met fijne collega’s
* Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling
* Salariëring conform de CAO Sociaal werk, schaal 4, maximaal € 3.647,- op basis van 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van ervaring en opleiding.
* Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het Individueel Keuzebudget met een eindejaarsuitkering van 8,3 %, loopbaanbudget, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn
* Flexibele
werktijden, (deels) thuiswerkmogelijkheid, een laptop en een telefoonvergoeding
* Functie per 1 december, voor de duur van een jaar met uitzicht op onbepaalde tijd.
Informatie
Heb je vragen, neem dan gerust contact op met Astrid Kaarsemaker, hoofd P&O en Communicatie via a.kaarsemaker@netwerkhoorn.nl, je wordt dan teruggebeld.
Enthousiast geworden?
Stuur uiterlijk 25 november 2025 je cv en een motivatiebrief of óf laat van je horen via een filmpje of vlog. Mail je sollicitatie naar: vacature@netwerkhoorn.nl.
Een verklaring omtrent gedrag (VOG) is verplicht voor alle medewerkers van Stichting Netwerk.